سلامت بانوان، سلامت خانواده

همراه با مامای خود به سوی سلامتی، آگاهی، آرامش خاطر روز افزون

سلامت بانوان، سلامت خانواده

همراه با مامای خود به سوی سلامتی، آگاهی، آرامش خاطر روز افزون

سلامت بانوان، سلامت خانواده
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
۲۵
مهر ۹۷

سلام به دوستان و همراهان من. 🤩🤩

امیدوارم همیشه سالم و خوشحال باشید.❤️

در بخش نظرات این پست منتظر سوالات شما هستم. اگر مشاوره ی مامایی نیاز دارید، یا عناوین مطالبی که علاقه مندید در وبلاگ منتشر شوند را در این پست بفرمائید. 

نظرات  (۵)

سلام در مورد نوزاد هم میشه پرسید؟؟
سلام در مورد نوزاد هم میشه پرسید؟؟
پاسخ:
بله بفرمائید. 
سلام برادر زاده سه ماهشه،نزدیک سه روز میشه که هی ،موقع مدفوع کردند گریه میکنه،بعد مدفوعش آبکی،شب یه ذره خون بود،تو مدفوع،از شیر مامانش تغذیه میکنه،دو وعده بهش شیر خشک میدادند...
از ساعت 12 تا الان 4بارهم زیرش عوض کرده..
پاسخ:
سلام.بر اساس گفته های شما میتونم بگم که
تغییر ماهیت مدفوع به اسهال و همراه با رگه های خون ممکنه نشان یک عفونت باشه. به علاوه اینکه دلبند شما موقع دفع درد داره. خصوصا اگر فقط شیر خورده و احیانا چیز دیگری به اون نداده باشید. بنابراین من توصیه میکنم اگر هنوز به مرکز درمانی مراجعه نکردید حتما به متخصص نوزادان یا حداقل اورژانس بیمارستان ببرید. احتمالا نیاز به آزمایش هم هست.
با آرزوی سلامتی 
سلام
تشکر..
سلام خانم دکتر خسته نباشید میشه راهنماییم کنید.من یه دختر ۲۰ سالم باکره هم هستم. من ماهه قبل روز هشتم پریودیم یه رابطه خیلی سطحی داشتم مایع منی در حد یه قطره روی ناحیه ی تناسلی ریخت و سریعا پاک شدبه خاطر ترس ۲۴ ساعت بعد دو تا قرص لورونژسترول به طور همزمان خورم و حدوده یک هفته بعد قرصا سه روز دچار خون ریزی شدم مقدارش کم بود ولی یه سه روز طول کشید. احتمال داره باردار باشم؟ 
پاسخ:
سلام دوست گرامی. با این شرح بارداری بعیده اما توصیه میکنم ازین به بعد حتما بیشتر دقت کنید و یک روش پیشگیری مطمئن انتخاب کنید چون با ریخته شدن منی حتی روی ناحیه تناسلی خارجی هم بعضا ممکنه بارداری صورت بگیره.
شاد و تندرست باشید🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی