سلامت بانوان، سلامت خانواده

همراه با مامای خود به سوی سلامتی، آگاهی، آرامش خاطر روز افزون

سلامت بانوان، سلامت خانواده

همراه با مامای خود به سوی سلامتی، آگاهی، آرامش خاطر روز افزون

سلامت بانوان، سلامت خانواده
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
۲۳
آبان ۹۷


❇️سن پدر و مادر❇️

 یک مطالعه در دانشگاه کوئینزلند استرالیا نشان می دهد که پدرشدن در سن 40 سالگی یا بالاتر، بیشتر با شانس تولد نوزاد  در معرض خطر  اسکیزوفرنیا، اوتیسم و ​​سندرم است که باعث اختلالات چهره و جمجمه می شود. آنها همچنین دریافتند که افرادی که به پدر و مادرهای مسن متولد شده اند، در محدوده ای از آزمون های اطلاعاتی که غلظت، حافظه، استدلال و مهارت های خواندن را مورد توجه قرار داده اند، ضعیف تر شده اند.

❇️بر اساس یک مطالعه منتشر شده در تحقیقات اوتیسم، سن مادر نیز با اوتیسم مرتبط است. این تحقیق نشان می دهد که برای هر 5 سال افزایش در سن مادر، خطر ابتلا به یک کودک مبتلا به اوتیسم 18 درصد افزایش یافته است. 

❇️به علاوه پدر مسن تر خطر ابتلا به بیماری های روانی را افزایش می دهد. براساس یک مطالعه ، کودکان متولد شده در مردان 45 ساله و بیشتر در مقایسه با کودکان با پدران 20 تا 24 ساله، بیشتر در معرض خطر اوتیسم و ​​اختلال نقص توجه هستند.

به نظر شما چرا⁉️


❇️شغل پدر❇️

آقایان باید توجه داشته باشند که برای داشتن فرزند سالم داشتن شغل مناسب مهم است. چون بیشتر ساعات روز یه مرد معمولا در حال کار کردن میگذرد و لباس نامناسب و قرارگرفتن در معرض حرارت مداوم و مواد شیمیایی و عدم تحرک و... باعث تولید اسپرم های ضعیف و بی کیفیت می شود.


❇️ زایمان زودرس❇️

 با توجه به اینکه قسمت اعظم رشد مغزی در دوران جنینی است. زایمان های  از پیش تعیین شده خیانت بزرگی به نوزاد است.

 بر اساس یک مطالعه منتشر شده در مجله Pediatrics، نوزادان متولد شده در 37 هفته و 38 هفته به طور معناداری نمراتشان در مقایسه با کودکان متولد شده در 39، 40 یا 41 هفته کاهش یافته است. نمرات ریاضی برای کودکان متولد شده در 37 یا 38 هفته کمتر بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی